arul accident....!!-

haahhh....?? pe...?? arul xcident...??


kete arul


emmm... ari tu 28/05 (rabu) - petang.. aku ade dpt berita yg arul xcident.... dgr citer kete dia berlanggar dgn van dr arah bertentangan.... mase kejadian tu... arul berdua ngan adik dia... dr sumber2 yg aku dpt..., arul injured kat kepala & terhentak di dada.... mata dia bengkak sebelah kanan... now arul kat Hospital Serdang kat WAD 6C... so.., kalo korang nk g melawat bleh le... dr sumber2 yg d'percayai jugak..., pale arul dah xray & dah jahit... result x ray aku x sure plak camner..., ade yg ckp... arul kna operate kat pale... ade yg ckp plak... condition dia ok... tp tah le... further info..., aku updated later.... hope arul x pe2.. hope arul still ok cam dulu... kita semua doa² kan la moga arul cepat sihat ye... Aminnnnnnn.......!!!

28/5 (8 mlm)
29/5

20 comments:

Anonymous said...

arr® here...

hope arul x pe².. hope arul ok.. hope arul cepat sembuh...

Anonymous said...

dh.. mari pergi melawat arul beramai2..



~lee~

dainel said...

baru jek aku nak blaja bawak kete manual ngan waja dia.... nampak nya terpakse dilupekan niat tersebut... aku dah g melawat hari sabtu haritu... dia ok...tp adiknya yg agak horror.....

Anonymous said...

ala daniel dan2 je skrg bru ckp nk try blaja bwk keta waja...mase waja 2 ada xde lak nk try bwk...
heheheh...

-MNG-

Anonymous said...

arr® here....,

daniel.., ko bli je kete manual baru... pastu ko try le blajar.... if not..., ko pki driver aje la... cam YB Zam... hahahahah

Anonymous said...

amj:)..

sempena Arul da selamat nie..apa kata kite wat jamuan kesyukuran skit...colect2 duit makan sate kajang ker??...ajak la familly arul join...tapi kalo ada sponser dari mana2 individu lagi baguih...(arr ker)..hehehehe

Anonymous said...

arr® here....

err...?? ni yg lemah ni MNG.... dlm byk2 org..., ko point kat aku plak.... tgu aku jd kaya..., aku wat kenduri utk semua... hahahah

Anonymous said...

2 amj la arr yg nk cri sponsor..
ala tp ape salahnye kn klu ko n abg AMJ sponsor....heheheh

-MNG-

Anonymous said...

arr® here..
eh! salah plak... AMJ rupenye.... yg tembak aku... adusss... sori MNG... AMJ, pe kate ko yg sponsor... ko lebih kaya dr aku... huhuhuhu....

Anonymous said...

arul..

salam semua..
aku beransur pulih skrg nih..
luka pon blom elok lg..
so mkn pon kena r de pantang nye..
insyaallah dh sehat nt bleh kuar mkn same² ok..
thanx kpd yg mlawat aku tempoh hr..
yg xmlawat pon xpe de rezki jumpa lg tp xnk kt hospital huh ngeri siutttt...

Anonymous said...

arr® here...
alhamdulillah... arul dah ok... jgn risau..., ade masa nnt..., bleh jumpa kwn2 yg lain... lgpun MNJ plan nk wat mkn2... tul tak mnj...?? heheheh

Anonymous said...

wei arr..
MNJ?..sape 2?...hehehe

-MNG-

Anonymous said...

arul..

arr ko asik slh ejaan jer ni kang boleh m'guris hati org lain haha..
gurau jer..
tke cre guys..
isyaallah aku sehat nt...
luka blom sembuh sepenuhnye..
trauma lak bla kat slekoh eeeeee...
nk pegang stereng kete masih berani² takot lg r wt ms terdekat ni erm..
relaks dlu r..

Anonymous said...

arr® here...
heheh.. silap taip name plak... hahaha.. sapatutnye AMJ.. hihihi... Sori MNG..., salah taip... huhuhuh.... so arul.., ko dpt cuti brp lama ni...?? or dah bleh stat keje dah...?? saje je nk tanye... heheheh....

fique pebbles said...

arul..
have a good rest n moga cpt sembuh yek!..sori x m'lawat ko kt hospital aritu..aku kirim kak afzan je..huhu..=P

Anonymous said...

arul

erm rehat secukupnye r..nk drive pon trauma lg nih..erm thanx u all guys support me..

Anonymous said...

allo rul,
assalamualaikum,
amacam keadaan ko?
dah bertambah ok ke?
harap-harap ok la insyallah...

-asri

Anonymous said...

arul..

aku ok dah..
alhamdulillah..
ko bla nk blk ni haha..

Anonymous said...

hi arul... sorry aku baru dpt tau yg ko accident.. aku tak der masa kejadian coz aku pg menunaikan umrah.. harap maaf k.. hopefully ko ok.. nanti kita leh kuar reramai lagi k...

Anonymous said...

arul..

eh xpe2..
dh ok skrg alhamdulillah..
insyaallah de rezki kite kuar ramai2 lg..
harapan xde yg kna tinggal n lambat ke lokasi hihihih,....