DAYAH WEDDING DAY....

KORANG....




Dayah a.k.a dayah penang a.k.a noor hidayah mohd akhir jemput kita sume g wedding dia kat penang... majlisnye pada 28/2/2009 kat BALAI ISLAM PANGSA SRI BAGAN, BAGAN DALAM, BUTTERWORTH, PENANG.... fuh...!! dah nk kawen dah kwn aku ni.... so.., camner korang...?? nk konvoi cam ari tu ke...?? kalo dpt g ramai2 pun syokk jugak kan.. dah lame dah x g melangcong ni.... rase2 nye..., sempat lagi kot kita kumpul $ ni.... emmm... further info..., nnt aku update lg... kna tanye bos dulu... ari tu dia ade citer nk konvoi ramai2... ok zam.., over 2 u.... ade plan nk wat rombongan cik kiah ke penang ke...?? jom kita g ramai2...... huhuhuhu.......

p/s: sape yg nk g... plz letak name kat komen tu...

72 comments:

Anonymous said...

arr® here...
aku nk join, tp kete aku demam la... masuk wad... kna tumpang kte org lain.... bleh tak...???

Anonymous said...

arr® here...
aku nk g....!! (sambil angkat tgn) hehehehe

Anonymous said...

xdpt nk g huhuh..
xpela kirim hadiah je kt korang yerk..

arul

Anonymous said...

aku nk g gak..mesti pegi! jom r konvoi ramai2 best skit..

> abit

Anonymous said...

insyaAllah...pg jgak kot...
arul tu ada hal ngan cik segan ke..huhuhu...


-rush8-

Anonymous said...

aku pn nk g...(smbil agkt tgn n kaki)...hahahha

-MNG-

eintwoseven said...

ok confirmasi =

kereta 01 = elle, nor dan 2 org lagi.

kereta 02 = nazmi, abit, dib

availability yg belum kompom NAX, WRB, WRE, WRM(kalo nak buat pahala)

jemputan khas = Sarah, emma, afzan.

Anonymous said...

ok confirmasi =

kereta 01 = elle, nor dan 2 org lagi.

kereta 02 = nazmi, abit, dib , fiqa

availability yg belum kompom NAX, WRB, WRE, WRM(kalo nak buat pahala)

jemputan khas = Sarah, emma, afzan.

-MNG-

fique pebbles said...

hehe..kali nk aku nk join! tak kire!! huuu..tp kene aa tompang kete sesape..ohh ye. kak afzan pon katenye nk join gak. die masuk kt kereta 02, bulee x nazmi? ape2 bgtau ekk..heee..tq! :)

Anonymous said...

salam...
tq sbb dh updatekn kad aku ea..
hope hampaa smua hadir pd majlis aku nnti =)
tuk tmpt tinggal bg pmpn, aku dh sewa rumah tuk hampa, so jgn wisau dh k...pa2 leh inform aku terus @ pun dib...

Anonymous said...

Insyaallah aku gi...nanti pape hal aku inform...Selamat Pengantin Baru Dayah...

Wan...

Anonymous said...

korg...
aku ade 1 idea.. ape kate kite sewa van utk pegi umah dyh? nk tak?
ni aku bg idea je la..
sewa van yg bole naik 14 org..
rm400/day + minyak rm300(diesel)=rm700x2 hari=rm1400/14 org=rm100/pax...
ok x?aku cdg kn ni van merc....ade sape2 setuju? x setuju kite ikot plan asal je la...

eintwoseven said...

van tu brp CC? 14 org? ramai nye? smua kene paki belt ke?

Anonymous said...

ermmm...ikut la mana2 pon...
naek bus la lg save...

heheheehe..

-WSD-

fique pebbles said...

hehe..mesti lah sume kne pki belt okay. saman rm300 nnt! hahaha..:)

fique pebbles said...

saye stuju sewa van tu tp 14org x rmi sgt ke?? huuu..

eintwoseven said...

kereta ok kowt sebab, malam minggu tu mesti ade program masing2 yg menuju ke kemaksiatan / kebaikan....ok SARAH n EMMA in! omor mcm xleh

fique pebbles said...

ala...dayah apesl? haiisyyhh! dh la org rindu kt die nie.

Anonymous said...

kesimpulanye aku 50-50..
aduhai..

arul

eintwoseven said...

arul prangai mcm Mr2

Anonymous said...

amj:)

aku ikut jerkkkk...

Anonymous said...

14 org mmg rmai....
tp van tu mmg seat utk 14 org.. van merc ok..
aku br blk dr melaka naik van tu, selesa jek..
belt tu pdai2 masing2 la.. xkn pkai belt pun nk kene ajar kn..
tp terpulang la... aku bg idea je..

eintwoseven said...

sewa trak askar nak? pastu smua calit arang kat muka tros serbu kenduri....careeeeeeee

Anonymous said...

bole je zam...
tp yg pasti aku nk ko yg drive trak tu...
ok?
tu br yg sbnr2 careeeeee!!

fique pebbles said...

haha :)

Anonymous said...

erm sumpah aku xnk naik klu zam bw trak askar tu heee..:D
aku rela nek beskal hahaaha!!!!

arul gomu gomu no..:D

Anonymous said...

pa kata kita wat explorece..
kan senang...g sndri2...x kesah la
nak naik apa pun...janji sampai
umah dayah makan kenduri...
sapa first sampai leh makan kat
meja pengantin...huhuhuhu:)

amj the lone ranjer..:)

Anonymous said...

tahniah org yg lebih muda dari zam dah kawin huhuhuhu...

-mr.k-

eintwoseven said...

mrK tu Keling Kulop ... ko jage ko!

Anonymous said...

hahahahhha


thniah jgak kpada zam..coz bdak muda kawin dlu...
huhuhu...
ape tu nk pg sndiri2...?
brkonvoi la lg bgus...barula sepakat....

-PFV-

Anonymous said...

erm klu mcm tu aku g r tp aku smpi lewat kot amacam hahaha!!!explorace r plak ngehehhee!!!sape yg kuang ajo mencarut ni!!!ini boleh mendatangkan kemarahan!!!grrrrrr

arul

eintwoseven said...

ok Emma and Sarah in..!!

eintwoseven said...

Afzan in..

Anonymous said...

aku dr perak...arul g x..?ko jgn x g rul..lame dh x cemolot ngan hang..

sara said...

aku ngan ema pi kot
nanti bgtau kat maner nak kumpul

sara said...

aku ngan ema pi kot
nanti bgtau kat maner nak kumpul

Anonymous said...

ahaha aku tau tu mesti bob gagaga!!!arr rindu nk comolot dgn ko bob!!!!gaggaag
aku xcmfirm lg wat ms ni...tp de kezutan huhuu tgk la nt em..:D

arul

eintwoseven said...

gezutan arul ngan sarah together2 forever2 ever ever ever

sara said...

nak g gak

sara said...

jgn nak adakan gosip liar....

sara said...

bosan keje ari ni...takder aper nak buat kat opis..macam nak kuar g shopping..

Anonymous said...

siut komen nk kuar giler kuasa..sarah dgn zam xdpt dipisahkan..itu mmg kenyataan!!

Anonymous said...

zam raja minum

Anonymous said...

minum byk hutang hahhaa!!!

eintwoseven said...

pfv raja tonggang

Anonymous said...

weh kawan2!!
kt sini kite nk cite pasal nk pegi kenduri dyh penang ye...
bkn nk cite pasal COMOLOT ke, RAJA TONGGANG ke.. RAJA MINUM ke...
pastu tlg jgn mencarut ok...

Anonymous said...

mama bosan dh marah ayokk xtau ehehe...!!!:p
k smpi d cni sje..
salam comel hihh..

arul

fique pebbles said...

klakar aa korng ni!! i liikeeyy~ :p
btw, sggt sokong dgn dib.

Anonymous said...

tq fiqa...
cam budak2 kn dorg ni...
lg2 si ZAM ni.. name je org tua..

Anonymous said...

btoi..btoi..btoi..hehehe..sokong dibah..cokong...cyg cikit...kekekeke

Anonymous said...

tua??.....slow2 skit ayat tue...
ramai pembaca yang tua2 da...nak2
yang baru sambut birthday tue...
jangan mareee....:)peace....

amj..:)

Anonymous said...

nanti mase zam nikah kali pertama masa 31 Jun 2053 masihi kita nak sewa kenderaan ape nak g kenduri dia?

rakan² semua... kaum Shah Alam semua gagal mengkompemkan pergi atau tdk... takut ade presentation.... tp dlm hati masing² sgt NAK PERGI!!!!!!!

Hayata Kaneshiro

eintwoseven said...

eh dibah dah assign as BONZER blog neh...mesti AR upah kfc neh....r mane kupon aku!!

Anonymous said...

ala zam JELES la tu..dib jd bonzer blog nih n dpt kfc ar blanje...

eintwoseven said...

mau nye x jeles....aku dh berabad mintak KFC tu....asyik2 Is je dapat...mmg skandal umur lanjut betoilah

Anonymous said...

aku pon nk kupon gak hahaha!!!

arul

Anonymous said...

stakat kfc pun ko nk jeles ke zam?
pegi je la beli sendiri..
bknnye ko xde duit..

Anonymous said...

abi rayyan

k.....insyaallah smpi.klu kete siap leh join gak.merase nsi mnyk penang.hati2 la dayah oiiit jgn smpi lari casis dah la.speeding laju bleh tp kne berhemah.kesimpulanye selamat menyambung paip.....jng lupe bnyk doa ye....mula kan dgn bismillah n akhiri dgn alhamdulillah

eintwoseven said...

ah Penang tu ratu jamu...kat "trek" pun 2-2 pilot drive sambil kunyah jamu...

Anonymous said...

jaga la aku zam oi..
org yg muda dari ko pun dan kawin..
ko tu bile lagi..nak tunggu kendur sampai ke lutut ker??
hua hua hua hua

-salam musafir-

Anonymous said...

hhahahahah...lama xkomen...
so ape plan nie tuk ke penang nie...?
dah xde updated ke..?

-2303-

fique pebbles said...

kate nk update last sunday..mne?

Anonymous said...

tahniah buat dayah ,
semoga berkekalan ke akhir hayat..



- asri

Anonymous said...

amj


tq plak tuk asri sebab nak sponser aku..:)

kecil said...

aku pong nak gak...

kecil said...

korang ni...hisy..
mencarut..
macam budak2 xg skolah agame..

Anonymous said...

arr® here...

uhuk..uhuk... tersedak aku salu kna sebut... hihihi.... ishhh... pasal kfc pun nk gaduh.... kalo korang nk kfc..., minatk kupon kat zam... aku dah bg utk stok 3 bln... hahahah... eh! zam..., ckp nk updated... cpt la bg list name.... oh ye...!! rz pe citer...?? x de pun dia kat blog ni... asri.., sruh rz komen,,m dia ni nk g ke tak...??

Anonymous said...

rz mana ehehe..
bz kot biasa r student hahha...(mengerti)
tp kecik xbz pon wakakkaa!!!(byk main ni)
so list name mano!!!(cewah mcm aku g jer)

arul

fique pebbles said...

knape Hayata Kaneshiro? knape kene ade kaneshiro? neil!!

[soalan ni x masuk topic ehh..sje nk tau je.. :)]

Anonymous said...

aie nk g jgk....tp xde transpot..wuwuw..

Anonymous said...

nk ikut tp xde cuti...
trip pg pahang nnti aku confirm balik...

dari melaka....kenegeri pahang...
singgah sebentar beli berangan....


sambung lib...sambung... :P

- asri

kecil said...

bab singgah tepeng aku SOSKONG!